آرتا رسانه

راه های مختلف کسب درآمد به عنوان وردپرس كار

راه های مختلفی برای کسب درآمد به عنوان وردپرس كار حرفه اي وجود دارد. در اين مقاله به شما ياد خواهيم داد كه چگونه از طريق وردپرس كسب درآمد كنيد.

وردپرس بيش از  40 درصد از وب سایت های آنلاین دنيا را پوشش ميدهد. هر ماه بیش از 4 میلیون نفر از آن بازدید می کنند. سهولت استفاده از وردپرس باعث محبوبیت فوق العاده آن در دنیای تجارت آنلاین شده است.

در اين مقاله به شما ياد خواهيم داد  که با این مدل‌های کسب‌وکار چقدر می‌توانید درآمد کسب کنید و یک نقشه راه برای شروع به شما ارائه می‌کنیم. پس با تيم آرتا رسانه همراه باشيد.

ارائه خدمات مشاوره وردپرس

هدف بسیاری از صاحبان سایت وردپرس کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو است. شما می توانید با ارائه چندین خدمات بازاریابی در این سایت ها برای رسیدن به این اهداف درآمد زیادی کسب کنید.

بیایید ببینیم که چه خدماتی را می توانید به این صاحبان وب سایت ارائه دهید و كسب درآمد کنید

فریلنسر شوید

فریلنسرها افرادی خوداشتغالي هستند که فقط با یک شرکت ارتباط ندارند. آنها ممکن است برای بسیاری از مشاغل به طور همزمان کار کنند.

  1. یک فریلنسر شوید و کسب درآمد کنید

مزیت اصلی فریلنسری این است که می توانید انتخاب کنید با چه کسی کار کنید و با چه كسي كار نكنيد و بقول معروف هم آقاي خوتان هستيد و هم نوكر خودتان.

بیایید پتانسیل کسب درآمد فریلنسری را به عنوان یک حرفه ای وردپرس ببینیم.

سوالي كه ممكن است در ذهن داشته باشید این است که چه خدماتی می توانم به عنوان یک فریلنسر ارائه دهم؟

خدماتی که می توانید به عنوان یک حرفه ای وردپرس آزاد ارائه دهید

  • طراحی سایت: به عنوان یک توسعه دهنده وردپرس کار کنید و وب سایت هایی را برای مشتریان خود طراحی کنید
  • مدیریت وردپرس: وب سایت های وردپرسی را با به روز رسانی افزونه ها، تم ها، بررسی عملكرد وب سایت و غیره مدیریت کنید.
  • نوشتن محتوا: محتوای وب سایت و پست های وبلاگ را برای مشتریان خود بنویسید تا وب سايت ها بتوانند ترافیک خود را افزایش دهد
  • طراحی گرافیک: گرافیک های خیره کننده و جذاب مثل بنر، لوگو، تصوير گرافيكي برای وب سایت ها طراحی کنید
  • کپی‌رايتينگ : برای همه کمپین‌های تبلیغاتی که مشتری شما اجرا می‌کند تا ترافیک سايت خود را بالا ببرد، نسخه‌های تبلیغاتی بنویسید
  • مشاور سئو: یک برنامه بلند مدت برای وب سایت وردپرسی طراحی کنید تا ترافیک آن را افزایش دهيد
  • مشاور : کمپین های تبلیغاتی را برای مشتریان خود برنامه ریزی، اجرا و تجزیه و تحلیل کنید
  • توسعه و فروش تم های وردپرس

هر وب سایتی برای جذاب به نظر رسیدن به یک موضوع نیاز دارد. اگر یک طراح وب هستید، ایجاد تم می تواند یک کار عالی برای وردپرس آنلاین باشد.

توسعه و فروش تم های وردپرس

برای این کار نیازی نیست که یک برنامه نویس فوق حرفه اي باشید. فقط برخی از مهارت های کدنویسی اولیه و دانش UI/UX می تواند مفید باشد.

می توانید از این سه سايت برند الهام بگیرید:

  • Themeforest   : دارای گسترده ترین مجموعه تم های وردپرس است
  • Creative Market : بیش از 8000 تم را برای استفاده تجاری و شخصی دارد
  • Mojo Marketplace  : بیش از 700 تم منحصر به فرد با رابط های کاربری عالی

به عنوان یک توسعه دهنده پوسته وردپرس، سفر خود را از کجا شروع کنید

در اینجا یک نقشه راه از ابتدا تا انتها در مورد ساخت یک پوسته وردپرس است که به فروش می رسد.

مرحله 1: یک ايده انتخاب کنید و شروع به طراحی تم کنید.

مرحله 2: مطمئن شوید که تمي را ایجاد کرده اید که واكنش گرا باشد و قابليت نمايش در تمام صفحات نمايش را دارد

مرحله 3: اصول کدنویسی وردپرس را برای طراحی یک تم دنبال کنید.

مرحله 4: برای تمام صفحات ممکن که ممکن است طراحی کنید، قالب‌های صفحه آماده را در موضوع خود داشته باشید.

مرحله 5: یک صفحه گزینه های تم کاربرپسند ایجاد کنید که در آن کاربران تغییراتی در موضوع ایجاد کنند.

مرحله 6: بازاری را برای فروش انتخاب کنید – می توانید یکی از سه مورد فوق را که ذکر کردیم انتخاب کنید.

مرحله 7: قیمت تعیین کنید و فروش را شروع کنید.

  • توسعه و فروش افزونه های وردپرس

پس از تم های وردپرس، افزونه های وردپرس نیز می توانند یک مورد عالی برای توسعه و فروش باشند. مانند تم ها، افزونه ها نقش مهمی در اجرای یک وب سایت وردپرس دارند.

ساخت و فروش پلاگین وردپرس

زمانی که تصمیم به توسعه یک افزونه می گیرید یک نقطه ضعف وجود دارد. بازار در حال حاضر کاملاً رقابتی است. بنابراین مطمئن شوید که افزونه ای كه ایجاد کرده اید که با هیچ افزونه ای قابل تعویض نباشد.

کلید ساخت افزونه ای که فروش دارد، شناسایی مشکلات کاربران وردپرس و طراحی افزونه ای است که به راحتی آن ها را شناسايي و حل کند.

  • ایجاد و کسب درآمد از یک وبلاگ وردپرس

ایجاد یک وبلاگ با وردپرس و کاوش در راه های کسب درآمد از آن می تواند یک تغییر بازی برای شما باشد.

زیبایی این روش این است که وقتی وبلاگی دارید که ترافیک و پول مناسبی دریافت می کند، می توانید همان مدل کسب و کار را در جایگاه های مختلف تکرار کنید و نتایج عالی بگیرید.

به عنوان مثال، اگر یک وب سایت وابسته در زمینه آشپزی ایجاد کنید و ماهیانه 1000 دلار درآمد داشته باشید، می توانید به مرور زمان پنج وب سایت از این قبیل ایجاد کنید و ماهیانه 5 هزار دلار درآمد داشته باشید!

بیایید راه‌هایی را برای کسب درآمد از وبلاگ وردپرس و مقداری پول نقد در بانک بررسی کنیم.

نمایش تبلیغات

در تبلیغات نمایشی، شما تبلیغات مخاطب را به صورت گرافیکی نشان می دهید. اگر بازدیدکنندگان آگهی را جذاب ببينند، برای اطلاعات بیشتر روی آن کلیک می کنند. این کلیک برای شما درآمد ايجاد ميكند.

بازاریابی وابسته

مفهوم بازاریابی وابسته ساده است. شما (به عنوان یک وبلاگ نویس) محصول یا خدمات یک شرکت را تبلیغ می کنید. برای هر محصولی که تبلیغ می کنید یک لينك وابسته منحصر به فرد دریافت می کنید.

هنگامی که یک بازدید کننده از صفحه محصول از طریق لینک وابسته شما بازدید می کند و خرید انجام می دهد، برای آن کمیسیون دریافت می کنید.

گوگل ادسنس

کسب درآمد از طریق نمایش تبلیغات مرتبط با وبلاگ در وب سایت شما نیز ایده خوبی است. Google Adsense می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

با گوگل ادسنس کسب درآمد کنید

در سال 2021، بیش از 38.3 میلیون وب سایت از Google Adsense برای نمایش تبلیغات و کسب درآمد به ازای هر کلیک استفاده کردند. برای شروع، باید یک وب سایت با چند پست وبلاگ داشته باشید. برای نمایش تبلیغات در وب سایت خود و کسب درآمد از آنها به تأیید گوگل نیاز دارید.

  • ایجاد و فروش دوره های آموزشی

افزایش آموزش دیجیتال به دلیل همه گيري ويروس كرونا ، دنياي آموزش الکترونیکی را به عنوان يك گزينه مناسب براي يادگيري پررنگ كرده است.  تا سال 2025، ارزش بازار آموزش الکترونیکی 325 میلیارد دلار خواهد بود. بله، درست شنیدید، میلیارد !!

فروش دوره های وردپرس و کسب درآمد

امروزه دانش‌آموزان و دانشجويان ترجیح می‌دهند در یک دوره عالی ثبت‌نام کنند و در خانه توي اتاق خود بنشينند و دانشگاه را به خانه بياورند.

چرا؟

دو دلیل وجود دارد

دانشجویان توانايي پرداخت شهريه هاي سنگين به آموزشگاه ها را ندارند

آنها با ثبت نام در دوره ها در مقایسه با آموزشگاه پنج برابر بیشتر یاد می گیرند

آموزش الکترونیکی فقط به دانش آموزان محدود نمی شود. شرکت ها هم در تلاش هستند تا از دوره هایی برای آموزش کارکنان خود استفاده کنند.

چقدر می توانید با فروش دوره ها درآمد کسب کنید. در قسمت آكادمي وب سايت آرتا رسانه مي توانيد آموزش رايگان وردپرس را و صدها آموزش ديگر را دانلود و تماشا كنيد.

دوره ای ایجاد کنید که مشکل مخاطبان هدف شما را حل کند.

ایجاد یک دوره آموزشی با کیفیت بالا کلید اصلی است، زیرا کسب و کار شما بر آن متکی است. برای انجام این کار، مطمئن شوید که آنچه را که مخاطبان خود دوست دارند ایجاد می کنید. می توانید با نگاه کردن به ترندهای گوگل، موضوعات پرطرفدار را جستجو کنید.

هنگامی که نهایی کردن موضوعات دوره خود را به پایان رساندید، ابزاری را جستجو کنید که می توانید از آن برای ایجاد یک دوره آموزشی جذاب استفاده کنید.

یک فروشگاه اينترنتی راه اندازی کنید

آخرین راه برای کسب درآمد به عنوان یک حرفه ای وردپرس در لیست ما، باز کردن یک فروشگاه اينترنتي است. ايجاد فروشگاه آسان نیست، اما زمانی که فروشگاه خود را تنظیم کنید و همه چیز را در جای خود داشته باشید، بازگشت سرمایه بسیار بالا است.

  • یک فروشگاه اينترنتي راه اندازي كنيد

بهترین مورد این است که مجبور نیستید برای محصولی که می فروشید به کسی کمیسیون بدهید. سود همه مال شماست

ممکن است سال ها طول بکشد تا یک فروشگاه موفق بسازید، اما اگر به درستی انجام شود، این فروشگاه به طرز شگفت انگیزی نتیجه خواهد داد.

سفر خود را به عنوان یک دراپشیپر از کجا شروع کنید

خوب، اگر وردپرس را دوست دارید، WooCommerce بهترین پلتفرمی است که می توانید در آن فروشگاه افتتاح کنید.

بهترین راه برای کسب درآمد به عنوان یک وردپرس كار حرفه اي چیست؟

کسب درآمد به عنوان یک حرفه ای وردپرس کار سختی نیست. اما اگر می‌خواهید شغلی تمام وقت داشته باشید، باید تلاش کنید تا چیزی بسازید که بتواند سود و درآمد پایدار به شما بدهد.

بنابراین هیچ بهترین راه ميان بري در وردپرس برای کسب درآمد وجود ندارد. همه چيز بستگی به خودتان دارد به کاری که می خواهید انجام دهید و زمانی براي آن صرف مي كنيد.

آرتا رسانه
آرتا رسانه
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
Loading
/
پیمایش به بالا